poniedziałek, 12 marca 2012

kartka ślubna


10 komentarzy:

  1. jaka nietypowa ale bardzo ładna :) zapewne się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka fajna. Po minucie szukania odnalazłam na niej kobitkę hihi. Na początku widziałam tylko gościa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ciekawy stempel! Fajna kompozycja - delikatna, bo stempel niesie wystarczająco dużo emocji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bligu to nie stempel, to obrazek wyszyty techniką haftu matematycznego :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna kartka i z pomysłem:) Dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę to haft matematyczny? Też myślałam, że to stempel :)
    Piękna, prosta kartka, a tak wiele ma wyrazu...

    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już niebawem!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka pełna emocji i wdzięku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta kartka :)kolorystyka, kompozycja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to, co robisz:)) zostaję więc na dłużej :) a jednocześnie dziękuję za odwiedziny oraz za udział w Candy :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń